Fuglebørs 2019

Køge Fugleforenings store Fuglebørs slår dørene op søndag den 24. februar 2019.

Lørdag den 26. januar bliver der lukket op for tilmelding af fugle. Vi vil efterfølgende bringe en liste, over de fugle, der er at finde på markedet.

Åbningstider for købere/besøgende: 10.00 - 14.00

Mere information om, Tilmelding af fugle; Åbningstider; Parkering; Generelle betingelser; Betingelser for salg af duer og vagtler; Dyrlæge; Indgangsforhold m.m.. se "Fuglebørs Information"

Alt til fugle kan findes på Køge Fugleforenings store Fuglebørs. Vitaminer, mineraler, opmadningsfoder, reder og redekasser, redemateriale, speciel foder, bure, voliere, kassebure, transportkasser, foderskåle, vandtrug, badekar, legetøj, og meget meget mere. Forkæl din fugl, besøg Køge Fugleforenings store Fuglebørs søndag den 24. februar 2019. Din fugl vil elske dig for det.

Køge Korn A/S, Carlsensvej 9, 4600 Køge, tlf. +45 5666 1244, mobil 4015 7244, fax: 5666 1241, e-mail: info@koegekorn.dk (www.koegekorn.dk)

BA Foder v/ Benno Andersen, Nyborgvej 517, 5220 Odense SØ, tlf. +45 6615 6401, e-mail: ba-foder@hotmail.com (www.ba-foder.dk)
Stort udvalg i fugle, foder & tilbehør
Åben tirsdag og torsdag kl. 16:30 - 18:30 eller efter aftale

Foderskaalen.dk v/ Søren Abildgaard, tlf. 42362446 (www.foderskaalen.dk)
Ringsalg.dk v/ Lene Abildgaard, tlf. 60191363 (www.ringsalg.dk)
”Salg af fyrretræsredekasser”
Det vi ikke har, prøver vi at skaffe.

Webber, v/ Rob Webber, Ildvedvej 43, 7300 Jelling, tlf. 2264 5251, e-mail: rob@fiberpost.dk (www.melorm.dk)

Rudloff.dk v/ Kasper Hauge Sørensen, Buddingevej 185, 2860 Søborg, tlf. +45 2180 9099, e-mail: rudloff.foder.dk@gmail.com (www.rudloff.dk)
Foder til kæledyr, hovedsageligt fugle.
Der er åbent på lageret hver mandag fra 9-15, eller efter aftale.
Det også muligt at hente varer på Buddingevej i Søborg, efter aftale. Lageradresse: Tåstrup Valbyvej 85, 2635 Ishøj

Plastværkstedet, Høvervej 30, 8464 Galten, tlf. +45 8694 3366, e-mail: info@plastvaerkstedet.dk (www.plastvaerkstedet.dk)

Birdhouse

v/Leif Hansen