Kommende arrangementer i Køge Fugleforening

LØRDAG DEN 26. MAJ

Havemøde:

Havemødet er i år henlagt til Niels Jørgensen, Bjergvej 61, 4100 Ringsted. Niels har jo, som mange sikkert ved et større dyre & fuglehold, med alt lige fra Kakaduer og op til Emu og kænguruer. Niels har en besøgsbondegård, og for at vi kan nå at se det hele, har vi valgt at lægge det en lørdag kl. 15:00. Efter at have drukket kaffen, som Køge Fugleforening giver, er der frit slag til at gå rundt og nyde alle dyrene. Ved 18-tiden er Niels så vært med noget lækkert kød, som han giver/griller. 😊 Her skal hver ”familie” så medbringe noget tilbehør til et fælles buffetbord. Det kunne f.eks. være; flødekartofler, kartoffelsalat, tomatsalat el. andre former for salatblandinger, flute eller? Man skal medbringe ligeså meget som man evt. selv kan spise. Drikkevarer skal man også selv medbringe.

Man skal tilmelde sig til Gunnar på 20216880 (gerne sms) eller på mail@koege-fugleforening.dk senest 18. maj

LØRDAG - SØNDAG DEN 2. - 3. JUNI

Sommertur:

Bemærk datoen er ændret

Sommerturen går i år, til det Sønderjyske og Nordtyske område. Det er planen, at besøge nogle private fugleholdere, fugle handlere, samt en fuglepark. Der vil endvidere blive mulighed for, at handle i en border shop eller lignende. Der arbejdes stadig på de sidste detaljer, de bliver offentliggjort så snart de er på plads. Men sæt allerede nu kryds i kalenderen til denne spændende tur.

Medlemsmøderne afholdes, med mindre andet er oplyst, på Køge Gymnasium, Lærerværelset, og starter kl. 19.30. Gæster er meget velkomne.

Til havemøderne er der er altid mulighed for en god snak, og en havevandring, Her fra et tidligere havemøde (2011)